ترس افتاده تو جونم...و فکرای پریشوون که نمیذارن بخوابم...سر شب هدیه زنگزد. کارگاه بود. با صدای لرزون گفت یه مردی انگار پشت دره. میخوام برم خونه، ولی جرات ندارم. کسی تو ساختمون نیست که بگی بیاد پایین؟!کارگاه ما، طبقه ی اول یه ساختمون اداری، مسکونی ه.و دو تا طبقه ی اول، اداری، و خب طبیعتا در این ای 33-90...
ما را در سایت 33-90 دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 172 تاريخ: پنجشنبه 1 ارديبهشت 1401 ساعت: 11:45